سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲
 

اخبار

فرمانده حوزه بسیج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت : عملکرد تیم اعزامی در اربعین زبانزد بود

دکتر سید علی جزایری از عملکرد تیم اعزامی گزارش داد و گفت: در راستای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی همچون سنوات گذشته،امسال 41 نفر از مراکز تهران،اصفهان،اهواز، آذربایجان شرقی و آبادان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر سید علی جزایری فرمانده حوزه بسیج این سازمان ضمن تبریک ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به حضور تیم اعزامی بهداشت و درمان صنعت نفت در ایام اربعین گفت:  در راستای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی همچون سنوات گذشته،امسال 41 نفر از مراکز تهران،اصفهان،اهواز، آذربایجان شرقی و آبادان اعزام شدند.

وی افزود : حضور این تیم در صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در مرقد حضرت امیر المومنین در نجف 17 روز بود .

دکتر جزایری با اشاره به سرعت عمل تیم امداد در نجات جان زائرین تصریح کرد: تیم اعزامی با حداکثر توان در سه شیفت 8 ساعته متشکل از پزشک و پرستار خانم و آقا،فوریت های پزشکی،داروخانه،انتظامات،نگهداشت و پذیرش بطور متوسط روزانه 4 هزار 500 نفر را ویزیت می کردند.

فرمانده حوزه بسیج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر همکاری مشترک همکاران ستاد بازسانی عتبات مستقر در صحن و با تیم اعزامی بیان داشت : 4 دستگاه آمبولانس بصورت مقیم در صحن حضور حضور داشت که بیماران اورژانسی توسط همکاران به بیمارستان نجف منتقل می شدند.

وی اظهار داشت : وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ،نمایندگان ولی فقیه در عراق،رییس ستاد اربعین کشور،استاندار تهران و دبیر جمعیت هلال احمر ضمن بازدید از محل اسکان تیم اعزامی ، از خدمات ارائه شده توسط همکاران بهداشت و درمان تقدیر کردند.

۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵
تعداد بازدید : ۲,۷۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید