سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۳

اخبار

بازرسی برای اجرای بهینه و بهتر قانون و مقررات داخل سازمان انجام میگردد.

دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی سازمان : اساس کار بازرسی اصلاح فرایند های موجود در سازمان می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور :دکتر امینی  به همراهی خانم آجیدیان مسئول قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان  از بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور بازدید کردند .

این بازدید طی 2 روز کاری در روز های دوشنبه وسه شنبه  11و 12  شهریور  ماه با حضور دکتر امینی و هیئت همراه در منطقه انجام شد . 

 در روز اول  دکتر امینی با همراهی  خانم آجیدیان از بخش های مختلف پلی کلینیک  12 فروردین  بازدید  به عمل آوردند و همچنین با حضور تیم درمان غیر مستقیم در جلسه ویدئو کنفرانس جهت بررسی اسناد درمانی مناطق  شرکت کردند و به بررسی مشکلات موجود در مناطق  مختلف پرداختند .

 در روز دوم جلسه ای  با ریاست دکتر امینی و حضور دکتر سعید منصوری ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور،  خانم آجیدیان و اعضای کارگروه نظام سلامت اداری منطقه برگزار شد .

در ابتدای جلسه دکتر امینی ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم در خصوص  مشکلات موجود در درمان غیر مستقیم به ایراد سخن پرداختند . 

ایشان در زمینه شفاف سازی و اقدامات انجام شده اشاره کردند که شفاف سازی در بهداشت و درمان باید در تمام زمینه ها انجام شود و همه باید در جریان تمان امور قرار گیرند . و همچنین ماحصل یک سال فعالیت و 4000 ساعت بازرسی در درمان غیر مستقیم به صورت گزارشات محرمانه اماده گردید. وگزارشات منطقه شمال به صورت غیر محرمانه به تمام مناطق ارسال گردید . 

 در ادامه جلسه  دکتر سعید منصوری ضمن خیر مقدم به مهمانان گزارشی از فعالیت هایی که در منطقه در زمینه درمان غیر مستقیم  و قانون ارتقاء سلامت نظام اداری انجام میشود مطرح کرد. 

سپس خانم آجیدیان در خصوص قانون ارتقای سلامت نظام اداری  صحبت کردندو به بررسی گزارشات ارسال شده از این منطقه پرداختند   و ضمن تاکید بر تشکیل ماهانه ی جلسه ی کارگروه اجرایی اشاره داشتند که مستندات ارائه شده در رابطه با قانون فوق منطبق بر واقعیات باشد . 

و در پایان دکتر جهانبخش امینی از زحمات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور تشکر کردند .

بازرسی 1


بازرسی11
بازرسی 10
بازرسی 9
بازرسی 8
بازرسی 5
بازرسی 4
بازرسی 3
بازرسی 2
رسانه جدید

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۷۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید