سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۲۴
 

اخبار

حضور مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در ایلام

بمنظور تبادل نظر و بررسی مشکلات حوزه درمانی کارکنان صنعت نفت استان ایلام دکتر رضا آقایانی مسئول دارو و درمان و غلامرضا شیخی مسئول درمان غیر مستقیم بهداشت و در مان صنعت نفت غرب کشور در گردهمایی با حضور مدیران عامل ومنابع انسانی شرکت های نفتی استان ایلام شرکت کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور :این گرد همایی جهت هم اندیشی مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور و مدیران عامل و منابع انسانی شرکت های نفتی مستقر در ایلام در روز دوشنبه 12 شهریور ماه در شهر ایلام برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام  ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان، رفع مشکلات و دغدغه های درمانی کارکنان را از اولویت های سازمان دانست و خاطر نشان کرد علی رغم کمبودها و محرومیت های زیرساختی درمان در استان ایلام تلاش های فراوانی برای گسترش خدمات درمانی صنعت نفت در استان ایلام و جلب رضایت حداکثری کارکنان صنعت نفت شده است .

در ادامه گردهمایی مدیران عامل شرکت های نفتی و مدیران منابع انسانی استان ایلام به بیان مشکلات  در استان پرداختند و  خواستار رفع آنها و گسترش خدمات بهداشت و درمان نفت در استان شدند.

درپایان دکتر آقایانی مسئول دارو و درمان صنعت نفت غرب کشور  به ابلاغ محدودیت های سازمانی در حوزه توسعه درمان در صنعت نفت اشاره و جلب رضایت کارکنان و خانواده های صنعت نفت استان ایلام را از اولویتهای مدیریت بهداشت و درمان غرب کشور عنوان نمودند و در جهت رفع مشکلات و نواقص درمانی صنعت نفت استان ایلام با توجه به افزایش روز افزون و توسعه میادین نفت و گاز و نیز افزایش جمعیت طبی استان، قول مساعدت و پیگیری ویژه را از طریق ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت دادند.

۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۸۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید