سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۰۵
 

اخبار

از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور محقق شد:

ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای خسروی و مهران

همزمان با پیاده راه اربعین، بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور اقدام به ایجاد دو موکب اعزامی در مرزهای خسروی و مهران کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، نخستین اعزام با عنوان موکب ابا عبدالله الحسین در تاریخ 16 شهریور امسال به همراه یک پزشک ، یک پزشکیار و یک دستگاه آمبولانس در مرز خسروی بوده است.

ضمن آنکه کاروان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور به همراه یک پرستار و یک دستگاه آمبولانس در مرز مهران نیز در تاریخ 17 شهریور ماه ، خدمات درمانی خود را آغاز کردند.

گفتنی است؛ این خدمات رسانی از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در مرزهای خسروی و مهران به صورت 24 ساعته امدادرسانی می کنند.

بر اساس این گزارش، آمار خدمات درمانی ارائه شده موکب مهران از تاریخ 16 تا 19 شهریور ماه  145 نفر بوده است. ضمن آنکه موکب مرز خسروی با نام موکب سید الشهدا(ع) در تاریخ های 16 تا 18 شهریور ماه 360 نفر خدمات از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور دریافت کرده اند.

لازم به ذکر است ویزیت ،اهدای دارو ،سرم تراپی ،پانسمان ،تست فشار خون و قند خون از  خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در موکب ابا عبدالله الحسین می باشد 



3

 


9
8
5

7
6



11
4
2 1

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۴۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید