سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۷

اخبار

مراسم بازنشستگی و قدردانی از زحمات همکار محترم جناب آقای یزدانبخش عطایی

مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات صمیمانه و صادقانۀ « یزدانبخش عطایی » کارشناس ارشد آزمایشگاه با حضور جمعی از همکاران در سالن کنفرانس پلی کلینیک 12 فروردین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ،مراسم تکریم همکار ارجمند جناب آقای یزدانبخش عطایی کارشناس آزمایشگاه  که  بیش از  30 سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل آمدند. با حضور  دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور  و جمعی مسئولین و همکاران برگزار گردید،

ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش ‌های خستگی‌ناپذیر  آقای  یزدانبخش عطایی ، ایشان را از کارمندان نمونه‌ دانستند که  بیش از 30  سال خدمت صادقانه در بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور واحد آزمایشگاه  ارائه کرده اند.

یزدانبخش عطایی نیز  با  تشکر از دکتر کیانی  و سایر همکاران فرمودند: سال‌هایی که در بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور  بودم سراسر تجربه بود. تجربه‌ای که از طرف مدیران شایسته و همکاران محترمم کسب کردم و حس بسیارخوبی از خاطرات،گفته ها و رفتار همکاران دارم

مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف  دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور  و تقدیم هدیه همکاران  به ایشان با ذکر صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاکش پایان پذیرفت.

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۶
تعداد بازدید : ۱۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید