سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۶

اخبار

اقدامات شجاعانه پزشک و پرستار درمانگاه منطقه عملیاتی نفت شهر شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب جان سرباز مرزبانی را نجات داد.

سرهنگ شاهسوار یاری فرمانده هنگ مرزی سومار از خدمات و زحمات ارزنده ی پزشک و پرستار بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشورمنطقه عملیاتی نفت شهر شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در نجات جان سرباز مرزبانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور: نوید نظری پرستار شاغل در درمانگاه مرزی نفت شهر بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور گفت : 

در تاریخ 16 آذرماه سرباز مرزبانی با کاهش سطح هوشیاری GCS :3-4 به این مرکز آورده شد اکسیژن خون شریانی (spo2)در ابتدا ۲۴درصد و نبض حدود 35 تا تنفس گسپینگ که عملیات احیا شروع شد و سریعا با برقراری خط وریدی با آنژیوکت سبز از براکیال راست   حدود ۳۵ عدد آمپول نالوکسان تزریق گردید که با تلاش و پیگیری مداوم  پس از ۴۵ دقیقه تلاش تیم پزشکی بیمار احیا گردید سپس با  تنظیم دریپ نالوکسان به بیمارستان قصرشیرین و بعد بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه اعزام شد . خوشبختانه حال عمومی بیمار با سرعت عمل  پزشک  و پرستار مرکز مساعد گزارش شد و بیمار پس از سم زدایی ترخیص شد . 

لازم به ذکر است این خدمات در راستای مسئولیت های اجتماعی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور انجام گردید و سرهنگ یاری مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی سومار  از زحمات همکاران این بهداشت و درمان شاغل در منطقه عملیاتی  نفت شهر شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب  با اهدائ لوح سپاس تقدیر کردند . 

دکتر

نظری

۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۳۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید