سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۶

اخبار

نشست هم اندیشی مسئولان امور کارکنان و HSE جهت ارتقاء سطح سلامت شاغلین

دومین جلسه مشترک هماهنگی و هم اندیشی روسای امور کارکنان وHSE شرکت های صنعت نفت و گاز منطقه غرب کشور جهت ارتقاء سطح سلامت شاغلین در ششم دیماه سالجاری در سالن کنفرانس پلی کلینیک 12 فروردین بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، . این نشست که با حضور مهندس بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  ،دکتر فریدنیا رئیس سلامت کار و HSE سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ، روسای امور کارکنان و  HSE مناطق و جمعی از مسئولان به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور  برگزار گردید،

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز گردید

دکتر جهانبخش کیانی در شروع جلسه ضمن خیر مقدم  هدف از برگزاری این نشست  هم اندیشی را ارتقاء هرچه بیشتر سطح سلامت شاغلین  در سال 1403 دانستند. و بیان کردند ایجاد برنامه‌های دقیق  در جهت سلامت کارمندان می‌تواند برای کمک به افزایش سطح سلامت آنان مفید باشید. ترویج تغییراتی در سبک زندگی می‌تواند به ایجاد حس سلامتی و رضایت در کارمندان منجر شود. اجرا و به‌کارگیری این برنامه‌ها به معنای کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی، افزایش بهره‌وری برای شرکت‌ها و افزایش رضایت برای کارمندان است

سپس دکتر امین عسگری ریاست طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در سال 1402  و برنامه های پیشرو و اهداف مورد انتظار این مرکز، نقش اقدامات کنترلی را در کاهش مشاغل سخت و زیان آور و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت حرفه ای بسیار مهم توصیف نمود و  راهکار های مناسب در جهت بهبود فرایند معاینات طب صنعتی را بیان کردند.

 در ادامه نشست  هر یک از کارشناسان ضمن ارائه گزارشات واحدهای مربوطه به بررسی مشکلات و ارائه راهکار های مناسب پرداختند .

مهندس بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان  بیان کرد :حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی شاغل  در محیط های کاری به ویژه در مناطق عملیاتی به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه های جامعه از مهمترین  اهداف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت میباشد. 

در ادامه مهندس بیگدلی پاسخگوی سوالات حاضرین جلسه بودند

درپایان دکتر پیمان فریدنیا پس از استماع دیدگاهها و گزارشها  با اشاره به گستردگی تاسیسات و مراکز صنعتی شرکت‌های صنعت نفت و گاز  منطقه غرب کشور گفت: اهمیت درمانگاه‌های عملیاتی در مراکز عملیاتی بسیار قابل توجه است و نیازمند راه اندازی مراکز درمانی جدید میباشد .

لازم به ذکر است در این نشست روسا امور کارکنان و   HSE از  شرکت‌ بهره برداری نفت و گاز غرب  ،شرکت پالاش نفت کرمانشاه  ، شرکت خطوطه لوله و مخابرات منطقه غرب ، شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه ،ایلام ،همدان و کردستان  ، شرکت گاز استان کرمانشاه ،کردستان ،ایلام و همدان ، شرکت انتقال گاز منطقه 7 همدان ، پالایشگاه گاز ایلام  و پتروشیمی بیستون حضور داشتند.

9
8
7
6
5
4
3
2
1
رسانه جدید

 

۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۸
تعداد بازدید : ۱۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید