سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۸

اخبار

برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر در بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور

به مناسبت خجسته میلاد سرور بانوان عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، مراسم جشنی روز چهارشنبه 13 دیماه در سالن کنفرانس پلی کلینیک12 فروردین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور :مراسم میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مادر به همت روابط عمومی و امور بانوان با حضور دکتر جهانبخش امینی مدیریت تدارکات کالا و تجهیزات پزشکی سازمان، دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ،دکتر رضا آقایانی معاونت دارو و درمان و جمعی از بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور برگزار شد .

دکتر جهانبخش امینی در این مراسم با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سالروز ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت چهارمین سال شهادت سردار  حاج قاسم سلیمانی سخنان خود را با اشاره به حدیث  سَیّدَةُ نِساءِ الْعالَمین به ‌معنای سرور زنان جهان از القاب و فضایل حضرت فاطمه(س) آغاز نمود و گفت: این لقب از سوی پیامبر اکرم(ص) به حضرت زهرا(س) عطا گردیده و این بانو در دو عالم افتخار ما مسلمانان و شیعیان شده است وی در ادامه افزود: حضرت زهرا باید الگوی ما باشد .

در ادامه دکتر جهانبخش کیانی این روز را فرصت ارزشمند برای تکریم مقام زن و مادر و نقش والای او در جامعه و تجلیل از منزلت و رسالت همه زنان و مادران دانست و گفت: بانوان جامعه اسلامی باید حضرت زهرا(س) را الگو و اسوه عفت، تقوای الهی، بصیرت، آگاهی، علم و دانایی  خود قرار دهند.

در پایان مراسم به مناسبت این میلاد فرخنده و پاسداشت مقام مادر و روز زن از بانوان شاغل در این بهداشت و درمان تجلیل به عمل آمد .


5
4
3
2
1

۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸
تعداد بازدید : ۱۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید