سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۳۶
 

اخبار

کمک صنعت نفت مسجدسلیمان در جهت مقابله با کرونا

در راستای مقابله با ویروس کرونا و در حوزه مسئولیت اجتماعی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، دستگاه های گند زدایی بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان را خریداری کردند.
 شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در  جهت اهمیت تأمین سلامت و امنیت بهداشتی شهروندان منطقه ، با همکاری مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان دستگاه های گندزدای اتاق ایزوله اورژانس ، بخش ایزوله تنفسی و واحد ct اسکن بیمارستان 22 مسجدسلیمان با صرف اعتباری بالغ بر 000ر000ر000ر5 ریال خریداری و نصب کردند.

‎لازم به توضیح است دستگاه های گندزدای هوا اتاق ایزوله اورژانس، بخش ایزوله تنفسی ، واحد سی تی اسکن دارای قابلیت گندزدایی ۲۰۰ مترمربع  و دارای عالی ترین تاییدیه ها می باشد و با تولید اکسیدکننده هایی از جمله ازن و یون هیدروکسید بر روی ذرات معلق جامد تاثیر می گذارد و آنها را از فضای تنفسی خارج کرده و آلودگی های گازی را تغییر ماهیت داده و به دی اکسید کربن بی خطر و رطوبت تبدیل می کند.

همزمان با این اقدام از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ؛ دستگاه های کمک تنفس تهاجمی وغیر تهاجمی جهت بهبود حال بیماران بستری بامشکلات تنفسی نیز خریداری و به بیمارستان ٢٢بهمن تحویل داده شد .

علاوه براین ١٥دستگاه تب سنج وپالس اکسی متر درجهت غربالگری بیماران در پایگاههای مستقر در سطح شهر در اختیار  مرکز بهداشت شهر قرار داده شد . درکنار این خدمات ،از سوی مدیریت بهداشت و درمان  صنعت نفت نیز اقلام قابل توجه ای ازتجهیزات مصرفی پزشکی ومحافظت فردی بالغ بر 000ر000ر500ر1ریال را درجهت حفاظت وایمنی پزشکان و پرسنل بهداشت درمان شهر دراختیار بیمارستان ٢٢بهمن قرار داد .
۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۳۴,۰۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید