سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۸

اخبار

بازدید مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از نقاهتگاه ویژه افراد مبتلا به کرونا در عسلویه

امیرقائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان به همراه دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ از نقاهتگاه ویژه افراد مبتلا به کرونا در عسلویه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ، مدیر منابع انسانی سازمان در این بازدید از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت و کارکنان این بهداشت و درمان در خصوص ارائه خدمات مطلوب به بیماران به ویژه مبتلایان ویروس کرونا قدردانی کرد.

دکتر مالکی به تشریح برنامه ها و فعالیت های بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در راستای پیشگیری و کنترل کرونا پرداخت و افزود: اراده مدیران عامل شرکتهای منطقه پارس عسلویه قابل ستودنی است و بهداشت و درمان صنعت نفت  همگام در راستای اهداف عالیه در این منطقه نیز همراه آنان خواهد بود .

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر  از همکاری مدیران شرکت های منطقه با بهداشت و درمان تقدیر کرد.

همچنین امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان  با حضور در بیمارستان توحید جم از راه اندازی و ایجاد بخش  جدید ایزوله تنفسی و کرونا بازدید کرد و در جریان روند فعالیتهای این بخش قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید جلسه بررسی مشکلات نیروی انسانی با حضور مدیر منابع انسانی منطقه ویژه عسلویه و همچنین جلسه ای در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با حضور مسئولین مربوطه با  مدیر منابع انسانی سازمان در خصوص نیروی انسانی و خرید تجهیزات نقاهتگاه برگزار شد ، در بخشی از این جلسه تعدادی از نیروهای قرارداد مستقیم سازمان  با ایشان دیدار کرده و مشکلات حقوقی و اداری خود را در میان گذاشتند.


عسلویه خبر منابع انسانی 4
عسلویه خبر منابع انسانی 3
عسلویه خبر منابع انسانی 2
عسلویه خبر منابع انسانی 1
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۰۳
تعداد بازدید : ۳۷,۲۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید