سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۵

اخبار

مدیر برنامه ریزی سازمان : چابک سازی برنامه استراتژیک سازمان است

دکتر طاهره جعفری گفت : توجه به عملیاتی بودن سازمان و چابک سازی در دستور کار است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر طاهره جعفری مدیر برنامه ریزی این مجموعه با اشاره به چابک سازی سازمانی  گفت : ارتقا و تغییرات مدیریتی ،کوچک سازی ستاد و استراتژی چابک سازی در سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت از گذشته در دستور کار بود که با حضور مدیرعامل جدید بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

دکتر جعفری ادامه داد: در جهت تعیین میزان موفقیت از روش Bench mark سمت های ادغام یافته و سمت هایی که متناسب با عملیات سازمان بازطراحی شده را انتخاب کرده که به معنای انتصاب افراد با نقش های تغییر یافته می باشد.

وی افزود : مدیرعامل سازمان توجه ویژه به عملیات سازمان دارد و  بدنبال  افزایش بهره‌وری و نیز استفاده از همفکری و خرد جمعی برای تبیین راهکار مناسب در ارائه خدمات به ویژه در مناطق عملیاتی است.

مدیر برنامه ریزی سازمان تصریح کرد : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با توجه به نوع فعالیت خود در حوزه بهداشت و درمان و اینکه متولی سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت است به دنبال ارائه خدمات با کیفیت می باشد.

دکتر جعفری اظهار کرد : نقش اصلی سازمان افزایش بهره وری و کیفیت درمان در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و صنعتی سازمان است و تاکید ویژه ما در حوزه سلامت محور و پیشگیرانه می باشد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴
تعداد بازدید : ۲۰,۶۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید