سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۹
 

اخبار

واکسیناسیون کارکنان شرکت های پالایشگاه و پتروشیمی تبریز بر علیه ویروس کرونا

در راستای برنامه های استراتژیک سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و جهت پوشش کامل واکسیناسیون کارکنان شرکت های صنعتی شمالغرب کشور ، این بهداشت و درمان ، با برنامه ریزی های کامل ، اقدام به واکسیناسیون کارکنان شرکتها کرد.
دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با اشاره به آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت های صنعت نفت در تبریز ، گفت : در مرحله نخست  کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز ، خط لوله و مخابرات و انبار نفت پخش در پایگاه مرکز سلامت کار پالایشگاه تبریز و کارکنان پتروشیمی تبریز  در محل مرکز سلامت کار پتروشیمی واکسن تزریق خواهد شد.

وی افزود: در نظر داریم بمدت دو روز به حدود  3500 نفر از کارکنان این شرکت ها واکسن تزریق نمائیم، واکسیناسیون نقش اساسی در کاهش مرگ و میر و بستری های بیمارستانی داشته و اجرای این طرح را گامی موثر در پیشگیری از شیوع بیماری و کنترل آن دانست.

دکتر حسینعلی زاده تصریح کرد : الویت اصلی ما ، تکمیل چرخه واکسیناسیون در شرکت های منطقه در راستای پایداری تولید مراکز صنعتی است  و در این راستا ، طبق هماهنگی های بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، مرکز بهداشت شهرستان تبریز  و همچنین با پیگیری های مستمر مدیران شرکت های صنعتی شمالغرب ، اولین مرحله واکسیناسیون آغاز شد.

وی  ادامه داد : گروه واکسیناسیون این بهداشت و درمان در مرکز سلامت کار پالایشگاه تبریز متشکل از دو پزشک ،  4 پرستار ( آقا و خانم)  ، یک نفر مسئول دفتر پرستاری در پایگاه مرکز سلامت کار پالایشگاه تبریز حضور یافته و در روز اول واکسیناسیون ، به حدود 600 نفر از کارکنان این شرکت واکسن تزریق می نمایند.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به اینکه واکسن های تزریقی از نوع سینوفارم و برکت است ، گفت : علاوه بر این تیم دوم واکسیناسیون متشکل از 2 پزشک ، 4  پرستار (آقا و خانم ) در مرکز سلامت کار پتروشیمی تبریز حضور یافته و در روز اول به حدود 600 نفر از کارکنان واکسن تزریق می نمایند.

دکتر حسینعلیزاده بیان کرد: یک نفر رابط از مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی و 12 نفر ثبّات از همکاران پالایشگاه تبریز و یک نفر رابط بهداشت استان آذربایجان شرقی و 14 نفر ثبّات از همکاران پتروشیمی تبریز با گروه واکسیناسیون بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور همکاری می نمایند.
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۰۷
تعداد بازدید : ۱۵,۳۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید