سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۴۴
 

اخبار

طرح واکسیناسیون کرونا بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور

طرح واکسیناسیون بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور استانهای( کرمانشاه ،ایلام ،همدان و سنندج ) در جهت مقابله با بیماری کرونا و صیانت از سلامتی نیروی انسانی بعنوان ارزشمند ترین سرمایه های سازمان در حال انجام است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور : با توجه به اولویت حفظ سلامت کارکنان پرتلاش صنعت( نفت و گاز  )  ، بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه ، ایلام ، همدان و سنندج طرح واکسیناسیون  تمامی کارکنان شاغل خودرا از اوایل  شهریور ماه اغاز کرد . 

با توجه به اینکه کارکنان شاغل شرکت های نفت و گاز تابعه از شهر های مختلف  با سطوح متفاوت از نظر وضعیت بیماری کرونا  در محل کار خود و اقامتگاه های مناطق عملیاتی حاضر شده و احتمال شیوع همه گیری بیماری کرونا در مناطق عملیاتی با ریسک بالایی همراه است. بهداشت ودرمان صنعت نفت در تلاش میباشد با پایان یافتن مرحله نخست تزریق واکسن کرونا ، مرحله دوم ان نیز در موعد مقرر  اجرایی شود . 

شایان ذکر است بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۱۰۷۲۰ نفر از کارکنان شرکت های نفت و گاز  تابعه تحت نظر بهداشت و درمان صنعت نفت  غرب کشور واکسینه می شوند . 

3
2
1

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۲۸
بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید