سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۳

اخبار

دومین جلسه شورای فرهنگی منطقه هفت صنعت نفت

دومین جلسه شورای فرهنگی منطقه هفت صنعت نفت برگزار شد.

دومین جلسه شورای فرهنگی منطقه هفت صنعت نفت به میزبانی شرکت گاز استان ایلام با حضور مدیران عامل شرکت ها و همچنین مسئولین روابط عمومی ها و دبیران شورای فرهنگی و روسای امور ورزش و امور بانوان و خانواده منطقه هفت صنعت نفت در محل هتل زاگرس ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت غرب کشور: در این جلسه دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور  ،دکتر رضا آقایانی رئیس امور دارو و درمان ،سیاوش حیدری  دبیر شورای فرهنگی،یزدانبخش عطایی رئیس امور ورزش ،غلامرضا شیخی مسئول اسناد پزشکی و شایسته رادفر  مسئول روابط عمومی و مشاور امور زنان و خانواده بهداشت و درمان صنعت غرب کشور  حضور داشتند.
در این برنامه مدیرعامل شرکت گاز ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3000 شهید این استان ، نمونه هایی از فعالیت های فرهنگی در اربعین سال گذشته را ارائه نمود و سپس حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام به ایراد سخنرانی حول محور اربعین و دیگر امورات فرهنگی پرداختند.
بر اساس این گزارش ، مهندس ناصر حسینی رئیس شورای فرهنگی منطقه هفت صنعت نفت ضمن عرض خیر مقدم به حضار با اشاره به ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی ،اسلامی در باب اهمیت موضوع فرهنگ به ایراد سخنرانی پرداخت.
در ادامه  این برنامه مدیران عامل و دبیران شورای فرهنگی تشکیل جلسه دادند و هرکدام از مدیران به ارائه گزارشی مختصر در خصوص اقدامات فرهنگی انجام گرفته و همچنین بیان مشکلات و چالش های فعلی شرکت ها پرداختند. همچنین دکتر کیانی در رابطه با مراسم پر شکوه اربعین پیشنهاد تشکیل ستاد اربعین منطقه را ارائه و خواستار تامین بودجه لازم جهت تهیه دارو و  شش دستگاه کانکس جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی را دادند . 
ضمناروسای امور ورزش و مسئولین امور بانوان و خانواده نیز جهت تشکیل کارگروه های تخصصی و ارائه نظرات و پیشنهادات به صورت جداگانه تشکیل جلسه دادند.

4
3
2


۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۱۷
تعداد بازدید : ۱۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید