سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۳

اخبار

استقرار میز خدمت امور ایثارگران دربهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور

با هدف تکریم و پیگیری امور مربوط به ایثارگران در بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ، میز خدمت ویژه این امور روز سه شنبه 1402/02/19در سالن کنفرانس پلی کلینک 12 فروردین برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ؛ میز خدمت با حضور آقایان دکتر  سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران، حجت الاسلام رضا رستمی مسئول حقوقی حوزه مشاور وزیر نفت، دکتر جهانبخش امینی رئیس امور ایثارگران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور برگزار شد .

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی اغاز  گردید.  سپس دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور هیات امور ایثارگران وزارت نفت و بنیاد شهید کشور  در این شرکت به از خودگذشتگی و ایثار شهدا، جانبازان ، رزمندگان و خانواده ی گرامی آنها اشاره کرد و حل چالش های پیرامون آنها را در اولویت فعالیت های بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور دانست .

وی همچنین، گزارشی از عملکرد این شرکت در حوزه ایثارگران و تبدیل وضعیت ایثارگران بند (د) و بند (و) بیان کرد .

در ادامه دکتر جهانبخش امینی رئیس امور ایثارگران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان کرد راه‌اندازی میز خدمت خدمتی شایسته به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می باشد و با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان پل‌های ارتباطی بهتری بین جامعه‌ی هدف و مسئولین جهت رفع مشکلات  آنها ایجاد کرد.

دکتر سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه خدمت رسانی به همکاران و ایثارگران دربهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و تشکر خانواده های گرامی آنها به اقدامات انجام شده در خصوص تبدیل وضیت بندهای (و)و(د) و برنامه های در دست اقدام در این حوزه پرداخت، مشاور محترم وزیر نفت در ادامه به برخی از چالشهای موجود در این حوزه نیز اشاره نمودند.

در پایان این نشست؛ همکاران ایثارگر شاغل در واحد های مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور  به بیان مسائل و چالش های خود در حوزه های مختلف پرداختند.

5

9
8
7
6
1
4
3
2
1

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۱۰
تعداد بازدید : ۲۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید