سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۸

اخبار

مراسم گرامیداشت هفته دولت ، روز پزشک و داروساز

از پزشکان،داروسازان وکارمندان پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور تقدیر شد .

به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور: همزمان با هفته دولت و تقارن با روز های پزشک ،کارمند و داروساز مراسم گرامیداشت با حضور دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور و مهندس نصیری مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب و دکتر نوروزی ریاست پژوهشگاه صنعت نفت کرمانشاه در سالن کنفرانس پلی کلینیک 12 فروردین برگزار شد .

دکتر جهانبخش کیانی در این مراسم ضمن تبریک روز پزشک ، داروساز و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت و تشکر از حضور مسئولین شرکت های نفتی در این مراسم با بیان خدمات جامعه پزشکی در دوره های مختلف گفت : پزشکان در خط مقدم حوزه سلامت ایثار را معنا کرده اند و نشان دادند هیچ چیز نمی‌تواند به تعهد حرفه‌ای و حس مسئولیت پذیری و انسان دوستی آنان خدشه ای وارد کند،

در دامه مهندس نصیری مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب گفت  : نیروی انسانی هر سازمان سرمایه واقعی آن سازمان است و جای بسی افتخار است در مجموعه  بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور  چنین سرمایه های عظیمی دارد و از حضور پزشکان،داروسازان و کارمندانی  پاک نهاد و نیکو سرشت برخوردار است که مزین به افتخار خدمتگزاری به بیماران و دردمندان هستند.

سپس دکتر نوروزی ریاست پژوهشگاه صنعت نفت کرمانشاه با اشاره به جایگاه خطیر کادر درمان در نظام  سلامت از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمود.

ضمنا امور بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در این مراسم از دکتر ناهید سیفی متخصص داخلی به عنوان پزشک برجسته و پیشکسوت بانو با اهدا گل ،هدیه و تقدیرنامه قدردانی بعمل آورد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح های یادبود از زحمات همکاران گرامی تقدیر و تشکر بعمل آمد.و  آقای یزدانبخش عطایی به عنوان کارمند نمونه انتخاب گردید .

7
6

5

4

3

18
2

  

16


15
14
13
12
11

9

 

 

10

 

1

17

۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۱۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید