سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵

اخبار

حضور مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور

جلسه بررسی ساختار منابع انسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور با حضور مهندس علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان و هیئت همراه در پلی کلینیک 12 فروردین برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور: مهندس علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان بهمراه امیرحسن جمالی رییس امور پیمان های سازمان و سمیه نظری کارشناس بررسی سیستم و ساختار های سازمان در روزهای سه شنبه چهارم مهر و چهارشنبه پنجم مهرماه در بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور حضور یافتند .

در ابتدا جلسه ای با حضور مدیران منابع انسانی شرکتهای تابعه نفتی در سالن کنفرانس پلی کلینیک 12 فروردین برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ضمن خیر مقدم به حضاربه بیان موضوع ساختار منابع انسانی این بهداشت و درمان و کمبود شدید نیروی انسانی در واحد های مختلف پرداختند ، سپس هریک از مدیران منابع انسانی شرکت های نفتی به بیان نقطه نظرات ومسائل و مشکلات خود در حوزه منابع انسانی  پرداختند .

در ادامه مهندس جمالی و نظری کارشناسان سازمان نظرات خود را پیرامون ساختار سازمانی  و با تاکید بر رعایت سقف پیمان  بیان کردند .

در پایان مهندس بیگدلی با تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، در خصوص مشکلات و چالش­های مربوط به ساختار سازمانی و ردیف­­های مربوطه توضیحات لازم را ارائه کرده و پاسخگوی سوالات حضار شدند.

سپس با حضور در واحدهای مختلف پلی کلینیک 12 فروردین  از نزدیک با همکاران این واحدها دیدار وبا مسائل و مشکلات موجود آشنا شدند.

 مهندس بیگدلی روز چهارشنبه با حضور در طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور واقع در پالایشگاه از این امور نیز بازدید به عمل آوردند .

16
14
12
11
10
9
7
6
5
4
3
2


1
0

 

۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰
تعداد بازدید : ۲۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید