کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع ویژه کلیه کارکنان در سالن کنفرانس پلی کلینیک 12 فروردین برگزار گردید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در این کارگاه آموزشی مریم فرید مهر کارشناس ارشد روانشناسی مطالب ارزنده ای را در خصوص تکریم ارباب رجوع ارائه دادند. و با توجه به هدف برگزاری این کارگاه مطالبی در ارتباط با تکریم ارباب رجوع، ارتباط موثر ،جلب رضایت ارباب رجوع، تبیین مسئولیت قانونی کارمندان در برابر ارباب رجوع ونهادینه کردن فرهنگ تکریم در جامعه به تفصیل بیان شد .