سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۵

اخبار

کمک به بازرسی به نفع کل سازمان

دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی سازمان : تمام هدف بازرسی رضایتمندی کارکنان نفت از سازمان بهداشت و درمان می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور : تیم بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به ریاست دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان به همراهی خانم آجیدیان مسئول قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان از بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور بازدید کرد . 

این بازدید طی 2 روز کاری در روز های سه شنبه و چهارشنبه  6و 7  اسفند ماه با حضور دکتر امینی و هیئت همراه در منطقه انجام شد . 

در روز اول  دکتر امینی و همراهان از بخش های مختلف پلی کلینیک  12 فروردین  بازدید  به عمل آوردند و همچنین تیم درمان غیر مستقیم جهت بررسی اسناد درمانی در منطقه استقرار یافتند و به بررسی مستندات موجود در بخش های مختلف پرداختند .

در روز دوم جلسه ای  با ریاست دکتر امینی و حضور دکتر سعید منصوری ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور،  خانم آجیدیان و اعضای کارگروه نظام سلامت اداری منطقه برگزار شد .

دکتر سعید منصوری در اول جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان گزارشی از فعالیت هایی که در منطقه در زمینه درمان غیر مستقیم  انجام میشود مطرح کرد. 

در ادامه دکتر جهانبخش امینی ضمن بیان مطالب ارزنده ای در ارتباط با موضوع ارائه شده بیان کردند که فساد همیشه در اختلاس ،رشوه ویا رانتخواری نیست بلکه عدم اجرای صحیح قانون نیز خود،  فساد است . 

همچنین خانم آجیدیان در خصوص قانون ارتقای سلامت نظام اداری  صحبت کردند و به بررسی میزان اجرای ماده ی 28 قانون پرداختند و ضمن تاکید بر تشکیل ماهانه ی جلسه ی کارگروه اجرایی اشاره داشتند که مستندات ارئه شده در رابطه با قانون فوق منطبق بر واقعیات باشد . 

و در پایان دکتر جهانبخش امینی از زحمات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور به خصوص درمان غیر مستقیم تشکر کردند . 

 

بازرسی 2

بازرس 5
بازرسی 3
بازرسی 2

 

بازرسی

بازرس 55

 

با
ب

بازرسی 22
بازرسی 8
بازرسی 222  
بااااا
باا

۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۵۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید