سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۲

اخبار

آیین تودیع و معارفه ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور

چهاردهم مر داد ماه آیین تکریم و معارفه ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت،دکتر امینی مدیر تدارکات کالا ،دارو و تجهیزات سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت و مهندس رضایی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و جمعی از مدیران و روسا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت ودرمان صنعت غرب کشور : در این مراسم که با حضور مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،مدیران ،روسا  و   جمعی از  کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در سالن همایش شرکت بهره برداری نغت و گاز غرب برگزار شد پس از تلاوت آیاتی از کلام‌ا... مجیدو  پخش سرود ملی ،درابتدا جلسه مهندس رضایی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب  به حاضران خیر مقدم گفت و به سیاق همیشگی مراسم تودیع و معارفه از  دکتر جهانبخش کیانی که قبول مسئولیت کردند تشکر و برای ریاست سابق، ‌آرزوی توفیق نمودند.

سپس دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان  از تلاش و مجاهدت کادر درمان که در سنگر مبارزه با ویروس کرونا مجاهدت می کنند، تقدیر و تشکر کرد . و  از خدمات دکتر سعید منصوری که به درجه رفیع بازنشستگی نایل شدند تقدیر بعمل آورد .مدیرعامل سازمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کل کشور و تلاش کادر درمان برای پیشگیری و درمان بیماری افزود : کادر درمان با تمام انرژی خود در این مدت ، به جمعیت تحت پوشش خدمات شایسته ای ارائه کرده است .

در ادامه ایشان به سوالات مدعوین  حاضر در جلسه  پاسخ دادند و نیز ضمن آرزوی توفیق برای دکترکیانی ،‌ از حمایت  مدیران و روسا قدردانی کرد.

پس از ان دکتر سعید منصوری ریاست پیشین  بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور سخنرانی نمودند و خدمت 31 ساله خود در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را به  تبی کوتاه تشبیه کردند . در ادامه دکتر جهانبخش کیانی

رئیس جدید  بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان  در انتخاب خود تشکر  کردند و خواهان همکاری تمامی  شرکت های  نفتی منطقه با بهداشت و درمان صنعت نفت  غرب کشور در راستای  افزایش میزان رضایتمندی کارکنان خدوم صنعت نفت از خدمات بهداشتی و درمانی  شدند .در ادامه برنامه دکتر امینی مدیر تدارکات کالا ،دارو و تجهیزات سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت  سازمان و حجت الاسلام رحمان صابری امام جماعت بهداشت و درمان غرب کشور به ایراد سخن پرداختند

  این مراسم با اهدای حکم مدیر عامل سازمان و هدایای کارکنان  به دکترکیانی و  دکتر منصوری  پایان یافت.

19

۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۵۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید